Thursday, June 18, 2015

Afacerea Mobzoid si 3 probleme majore care-i pot impiedica dezvoltarea


Existe 3 probleme majore care pot impiedica afacerea  mobzoide sa se dezvolta

AVERTISMENT

Daca sunteti deja menbrul Mobzoid sau doriti sa deveniti menbri ,trebuie sa cititin  acest document numai dupa ce veti urmari continutul ce a fost prezenta intr-un alt

7 motive pentru care Mobzoid poate atrage mai mult de 700 de mii de menbri in mai putin de 17 saptamanii 

De la cele 7 motive care poate ajuta afacere Mobzoid sa prinda un avant deosebit voi merge in extrema cealelalaa si sa face referire la 3 probleme majore care poate impiedica afacere  mobzoid  sa se dezvolta

Avand in vedere gravitate situatiei si faptul   ca astfel de probleme pot  afecta  nu doar companie si pe venitul fiecare menbrul in parte atunci

eu Alberto Rodrigues in calitatea de cercetator in stinta economice si digital  am decis sa informez atat  companie cat si pe  menbri  sai  deoarece

intr-o astfel de afacere toate lumea are interes ca toul sa merga bine inca de la bun inceput   toate lumea sa  castiga si sa fie multumita

CARE SUNT CELE 3 PROBLEME MAJORE CE POT IMPIEDICA DEZVOLTARE AFACEREA MOBZOID

Legile international privind email si mobile marketing obliga pe furnizori de servici publicitare sa instalez un buton si sa informez pe pe cei care primesc email si publicitate pe telefon lor despre faptul ca in orce moment cand nu doresc sa mai primesc reclama pe telefon lor poate apasa pe buton x  si sa dezactiveze sistem

Din aceste motive peste tot in lumea pentru a evita ca numar celor care  pot opta pentru a dezactiva  sistem sa fie mare se face urmatoarele lucrurile

1) Se creaza  ceea ce pentru cazul Mobzoid am denumit ""Mobzoid Business Club"" "",Mobzoid Student Club""
 cu scop printre alte de a putea crea continuturile multimedia si care sa fie in conformitate cu stare de motivatia prioritare a menbrilor

 In cel fel aceste Cluburi vor contribui la rezolvare cele 3 probleme despre care am anuntat in titul acestui document?

Cercetarile de  mobile marketing  ce au fost facute demonstreaza ca anumite mensaje publicitare ,trimis in momentele neoportun pe telfoane menbrilor poate irita pe cei care le primesc  sau pe apropriati  lor si in felul acest  sa creasca riscul  sa ajung sa desactiveaza  sistemul

Pentru a evita o astfel de situatie specialisti in comunicare aplicata in mobile marketing recomanda ca mensaje publicitare sa fiu trimise de o maniera alternata  cu o serie de informatie  pe care menbri ai
"Mobzoid Business Club"" "",Mobzoid Student Club""
 si aropriati lor sa  le pot urmari cu mare interes


2)  Pe langa aceste aspecte tinand cont  ca scopul unei afacere publicitare este de a ajuta agentilor economici sa vinde sau de a creste notorietate de anumit fel care la un moment dat sa poate transforma in vanzari

se poate  recomanda pe  agenti economici  parteneri   care difuzeaza reclama lor in sistemul ,sa adapteze mensajul lor  publicitar cu subiecte pe care menbri Mobzoid  le urmaresc cu mare interes si cu lucrurile care sunt in conformitate cu stare lor de motivatia prioritare


IN CE FEL POT FI COMBINATE MENSAJ PUBLICITARE CU INFORMATILE PE CARE MENBRI CLUBURI MOBZOID DORESC SA LE AFLA
Ca de exemplu daca grupuri de studenti  care sunt menbru Mobzoid Student Club  vor fi trimis  gratuit  pe litoral sau in  Costa del Sol  decatre o firma cu care colaboram in sistem brater ,

ca sa faca poza pentru a ilustra unor continuturi despre proiecte care ofera elevi  si studenti   posibilitate sa castig bani in timp ce studieaza ajutand institutie la care ei studieze sa implementeze unor proiecte care  vor aduce Liceele si Universitati ,zeci si mii de euro ,atunci


3) De indata ce se prezinta o informatie care sa fie legat de ceea ce vor face menbri pe litoral sau in Costa de sol  si se anunta ca se va trimite in curand informatie de care menbri au nevoie sa le stiu

Avand in vedere ca datorita nivel de interes crescut cu care se urmaresc informatile respective se creaza un anumit grad de spectativa ,atunci se recomanda  difuzare  un mensaj publicitar ale firmelor  partenere
deoarece rata de deschidere si interesul pentru a -l urmari va fi mult mai  mare in momentul si contextul respectiv

Avand in vedere ca o afacere publicitare functioneaza numai atunci cand agenti economici vor vinde mai multe unitati de produse sau servici si vor fi multumiti ,atunci avem inca o dovada de felul in care concept "Mobzoid Business Club"" "",Mobzoid Student Club"" ajuta pe agenti economici care vor difuza reclama sa atinga obiectivele lor si sa fiu multumiti

Tinand cont ca intr-un alt  document am aratat in ce fel astfel de concepte ajuta sa atraga peste 700 de mii de menbri atat in Romania cat si in Franta ,Spania ,Portugalia ,Italia ,Grecia ,Turcia ,Ciprus etc ,atunci se poate vedea cat de important este astfel de concept pentru afacere mobzoid

IN CE ALT MOD ASTFEL DE CONCEPTE AJUTA LA REZOLVARE PROBLEME DESPRE CARE AM FACUT REFERIRE ?

Pentru a evita ca un numar mare de menbri sa apasa pe buton care i da drept sa renunta in a primi publicitate pe telefonul ,si a creste rata de retinere a mensaje publicitare si eficienta lor

se recomanda ca mensajul publicitar respectiv  sa incepe cu o fraze de tip Pana va vom prezenta acele informatie despre program  pe litoral sau in Costa del sol ,o sa va aratam  cateva imagine pe care  firma X  care sprijina plecare dvs in Costa del Sol... In felul acest firma este ajutata deoarece mensajul nu il va irita pe cei care il vor primi ,si pe langa acest lucru find ca vine dupa un moment in care a fost creat un anumit orizont de spectativa va fi urmarit cu interes

Intr-un alt exemplu o firma  ar putea sa spune printre alte in mensajul publicitar ca sti ca mai multi menbri ai Mobzoid student Club vor pleca cu prieteni   in Costa del Sol ...

Daca este vorba de a promova un costum de baie , ochelari de soare o cremea  in loc sa spuna ca are  cea mai buna crema  cei mai potriviti ochelari de soare  si ca ofera reducere  de x ,este mult mai potrivit sa incepe mensajul cu ceva de gen

 ''In aceasta perioada  stiu ca menbri Mobzoid student se pregatesc de o scapada in  Costa del Sol
firma X te recomand nu doar un costum de baie ,ochelar de soare potrivit dar si cateva locuri frumoase unde alti colegi de inainte ta au facut poze care au primit un numar mare de share like-uri si comenturi


Cum se poate vedea  in acest exemplu de situatie agent economic a fost  ajutat sa adapteze mensajul sau publicitar cu cea ce sute de mii de menbri Mobzoid  erau mai interesat sa auda

Acest lucru s-a putut intampla deoarece a existat  un Mobzoid Student Club  care prin intermediul unui parteneriat barter cu o agentie de turism cu care colaboram  a putut elabora un proiect care a trezit interes foarte mare in randul unui numar foarte mare de menbri

Cu aceasta ocazia s-a putut vedea ca "Mobzoid Business Club"" "",Mobzoid Student Club"" sunt create
pentru a  putea mentine intodeauna menbri Mobzoid in priza motivational

Acest lucru este foarte important deoarece daca  menbri Mobzoid vor fi intodeauna motivati de o anumita maniera vor reusi sa mobilizez si sa atraga  zeci si sute de mii de noi menbri dar aceasta nu este tot deoarece astfel de starea de motivatie va permite ca rata de deschidere si retinere si eficienta mensajele publicitare a celor care vor difuza reclama in reteaua mobzoid sa fie mai mare si in felul acest agenti economici vor fi multumiti

Ca o consecinta pozitiva va exista mai multi parteneri care vor difuca reclama in sistem  iar menbri Mobzoid vor castiga mai multi bani
Pelanga acest lucru tinand cont  ca intr-o astfel de situatie ce a fost prezentat   agentul economic va vinde mai multe unitati de produs sau servici ,va continua sa cumpar pachete publicitare  si in acelasi timp sa povesteasca  si alti agenti economici   in ce fel  cei de la Mobzoid Student Club sau Mobzoid Business Club ii au ajutat  sa adapta mensajul publicitar cu ceea ce vroiau milioane de menbri mobzoid care vor fi pana atunci sa auda , a tunci afaceri va merge bine pentru toate lumea


No comments:

Post a Comment